سلام 

امسال تحت تاثیر حرفای دوستام با یه پسر دوست شدم میدونم سنم خیلی کمه میدونم اشتباه کردم  میدونم نتونستم خودم واسه خودم تصمیم بگیرم و به حرفای دوستام توجه کردم همه  ی اینا رو قبول دارم  .

الانم از این کارم پشیمونم توبه کردم  ولی مشکلم اینجاس که خانوادم از ارتباطم با اون آقا پسر باخبر شدن و نذاشتن باهاش ادامه بدم اوایل همش ازشون دلگیر بودم اما حالا فهمیدم که کار درست رو اونا انجام دادن .

الان تقریبا 3 ماه از این ماجرا گذشته تو این سه ماه تمام تلاشمو کردم بهشون ثابت کنم دیگه از این کارا نمیکنم حتی یه بار یه پسر بهم شماره داد اومدم به بابام گفتم  ولی با این وجود بازم خیلی بهم اعتماد ندارن حتی خونه ی دوستام هم نمیتونم برم بهم اجازه نمیدن بیش از اندازه  سختگیری میکنن .

منم دیگه باهاشون صمیمت قبل رو ندارم همش تو اتاقم آهنگ گوش میدم و گریه میکنم  فقط یه دوست دارم که میتونم باهاش درد و دل کنم که اونم اجازه نمیدن برم خونشون  دارم دیوونه میشم  .

محدودیت هایی که برام درنظر گرفتن خیییییلی زیاده تو رو خدا بهم بگین چجوری اعتمادشون رو دوباره بدست بیارم ؟ چجوری از شر این آهنگا و اشکام راحت بشم؟

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)