سلام

خواهش میکنم بچه ها به حرفم گوش کنید من یه ادم معمولیم به نظر خیلی ها از روی ظاهرم میگن روشنفکر با کلاس و بهم تیکه میندازن .

من فقط یه ادم معمولیم  . من از کشته شدن انسان ها عذاب میکشم من از انسان کشی از زن و بچه کشتن تنم بلرزه میفته و نمیفهمم که چی میشه گروهی اینقد پست میشن که اینکار و میکنن .

میدونستین با حضورتون توی وایبر و واتس و تلگرام به اسرائیل کمک میکنید مالکان این ها کسانی هستند که به اسرائیل کمک میکنن و شما با هر کاربری که ایجاد میکنید سهام اون ها رو توی بورس بالا میبرین .

با حذف کاربری در راستای آرامش جهانی یک قدم بردارید من جزو اولین نصب کننده های واتس بود ولی حذف کردم و از لاین که مال کره اس استفاده میکنم بیسفون مال ایرانه هایک مال هنده اینا همه جایگزین.

مرتبط :

کانال های مستهجن تلگرام رو با گزینه پورنوگرافی ریپورت کنید

چرا بعد از خروج کامل از تلگرام تا 20 دقیقه وضعیتم آنلاینه ؟

نرم افزار تلگرام یا موبوگرامی که شماره تلفن رو مخفی کنه سراغ دارید ؟

تلگرام ، روش های هک و جلوگیری از هک شدن آن

نحوه حضور دختران در تلگرام و قضاوت در مورد آن ها

این تلگرام کوفتی چی داره که از وقتی اومده زندگی ما رو جهنم کرده

چرا به اندازه ی تلگرام واسه امام زمانمون ارزش قائل نیستیم؟

کانال های دروغگوی تلگرامی

شکایت از ارسال کننده پیام های تهدید آمیز در تلگرام

می ترسم از طریق تلگرام یا موبوگرام هک شده باشم


مرتبط با واتس اپ:

سوال در مورد امنیت واتس اپ در مورد پیدا کردن شماره

عیب وایبر و واتس آپ دقیقا چیه؟

وایبر ، واتس و تلگرام رو حذف کنید

طریقه ی حذف کامل برنامه ی واتس اپ

پیام های واتس اپ با تاخیر چند ساعته از گوشیم ارسال میشه

نمایش شماره در واتس اپ کسانی که شماره ما رو ندارند

ابعاد مختلف واتس اپ که شاید دیگران از آن بی اطلاع هستند


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)