سلام
یه سوال داشتم

درسته که این سایت قصدش مشاوره دادن به افراد هستش ولی آیا واقعا بعضی از سوال ها باید مطرح بشه؟

شخصی میاد از آلت تناسلی خودش یا همسرش یا روابط خصوصیشون حرف میزنه آیا واقعا این سوال ها پرسیدنش در یه فضای عمومی درسته؟

چرا فکر میکنیم فضای مجازی کلا تو هواست...اون افرادی که میان این مطالب رو میخونن درسته که مارو نمیشناسن ولی این به تنهایی مجوز این کار هستش؟

اگه کسی واقعا مشکل داره به مشاور مراجعه کنه که هم تخصصش این هستش هم راز داره ... چرا میایم با برملا کردن راز هامون برای جوون تر ها درگیری ذهنی ایجاد میکنیم؟

آقای نجفی شما که خودت به مراجع تقلید اعتقاد داری لطفا به مرجع تقلیدت بگو که من با هدف خیر این سایت رو ایجاد کردم و افراد مختلف این سوال هارو میپرسن.

یه مشورت بکن ببین واقعا درسته که این موضوعات در مقابل این همه مخاطب که نمیدونیم کی هستن یا چه دیدگاه یا فرهنگی دارن قرار بگیره؟  فکر نمیکنید لطمه اش بیشتر باشه؟

فکر میکنم با این سایت سوالاتی که حریم خصوصی افراد هستش ولی مطرح میشه نوعی بی حیایی و درگیری ذهنی و وسواس فکری ایجاد میکنه . میدونم شما اول سایت گفتید مجرد ها یا ... نیان . ولی حتی در مقابل متاهل ها هم آیا گفتن این حرفها درسته ؟

اگه مشکلی نیستو کسی کسی رو نمیشناسه پس چرا مشاورها متعهد هستن راز دار باشن و نمیبینیم که داستان های مراجعینشون رو پخش کنن.... چون اونها سلامت جامعه رو در نظر میگیرن و با پخش این موضوعات بدبینی رو رواج نمیدن

چقدر توی همین سایت دختر ها یا پسر ها گفتن از ازدواج سرد شدن یا بی اعتمادن یا دغدغه هیکلشونو گرفتن ....یا خیلی موارد دیگه که شما با این نگاه بررسی میکنید که خوبه چون چشمشون به روی حقایق باز شده ولی آیا همه حقایق رو باید بدونیم

وقتی به کارمون نمیاد و فقط سیاه نمایی میکنه چی ؟ دوستان زیادی داشتم که فیلم س ک س ی میدیدن تا به قول خودشون برای ازدواجشون آماده بشن ولی آیا توجیه خوبیه؟

شما هم نمیخواد دلایل من رو الان بپذیری و از فردا رویه سایت رو عوض کنی ، اگه واقعا امام زمان برات مهم هستش نه آمار بازدید سایتت و دلت میخواد بدونی آیا کارت درست هست یا نه از مرجع تقلیدت بپرس . نظر اون هر چی بود برام بنویس فقط همین .

پاسخ :
سلام
قبلا در این مورد صحبت شده .
با دفتر مرجع تقلیدم هم تماس گرفتم ، مدیر سایت شون گفتند در این موارد اظهار نظر نمی کنیم .
این وبلاگ در سایت ساماندهی وزارت ارشاد ثبت شده . دبیرخانه کار گروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه هم روی وبلاگ نظارت دارن . حتی این وبلاگ در سایت کار گروه تعیین مصادیق مجرمانه هم به عنوان یک وبلاگ مفید معرفی شده .
لینک خانواده برتر رو می تونید در زیر گروه سبک زندگی مشاهده کنید . اولین ستون از سمت راست ، لینک پانزدهم .
مشاهده بفرمائید ← http://peyvandha.ir/2-2.htm

 آیا بیان آموزش های مسائل زناشویی با چاشنی رعایت ادب بی حیایی است ؟

نظرتون در مورد این حدیث از حضرت علی علیه السلام چیه ؟
" آمیزش مکن مگر این که با همسرت بسیار بازی کنی و سینه هایش را آرام بفشاری . چون چنین کنی آمادگی لازم را برای در آمیختن پیدا میکند . در این حالت ، شهوت از صورت و چشمان او نمایان می شود و از تو همان می طلبد که تو از وی می خواهی "

سخنرانی های عشق بازی آقای دهنوی رو شنیدید ؟!
ریشه ی درصد بسیاری از طلاق ها ، سوء استفاده های جنسی از دختران و پسران و ... رو میشه در همین رعایت بیش از حد حیا جستجو کرد .
موفق باشید

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)