سلام
من 32 سال دارم و همسرم 27 سال و حدود 3 ساله که ازدواج کردیم.

مشکل من اینه که خانمم بیرون خونه خیلی شیک، خوش بو و آرایش کرده می گرده ولی توی خونه شلخته، ناجور و حتی چندین روز حموم نمی ره، مگر اینکه بخواد بیرون بره.

لطفا بگید چطور میشه  این رویه اش رو عوض کرد. غیر مستقیم بهش گفتم ولی بعد چند روز دوباره رفتارش رو تکرار می کنه.


مرتبط:

کی باورش میشه که با یه دختر 5 ساله ازدواج کردم؟

به نظرم خانمم ضرر کرده با من ازدواج کرده !

هر وقت به خانمم میگم دوست دارم، میگه فقط همین؟

حس میکنم خانمم از علاقه من به خودش داره سوء استفاده میکنه

خانمم گیر دادن که من از لباس پوشیدن شما خوشم نمیاد

خانمم اصلا غریزه زنانه ندارد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)