دیگه نمی تونم به خاطر اینکه دیگران رو نگه دارم فیلم بازی کنم

مشورت در مورد خود آرایی در منزل برای شوهر

چون مطلقه هستم می خوام پسری رو که بهم توجه داره از خودم دور کنم

به شدت از ازدواج متنفر شدم و تصمیم به تجرد قطعی گرفتم

کادو نگرفتن نامزدم رو تلافی کنم ؟

چون چهرم سفید و با رنگ و لعاب نیست انگار به ذهن نمیاد

کاری که ملکا در سریال ماه و پلنگ کرد حماقت بود نه بخشش

چکار کنیم که فشار ازدواج نکردن بیشتر نشه ؟!

چرا خانواده ی اون دختر از ما کینه به دل گرفتند؟

با وجود زیبایی های زیادی که دارم خواستگار کم دارم

دو قلو بارداریم ، شوهرم میگه خرج 4 نفر رو از کجا بیارم ؟

چطور در خواستگاری بگم خانم ، حقوقت رو بده دست من ؟

دوست دارم عاشق بشم و یکی دیوانه وار دوسم داشته باشه

نامزدم میگه چرا اومدی سراغ من ؟ تو کجا و من کجا ؟

دختر مورد علاقم رو به خاطر بدحجابی می خوام فراموش کنم اما نمی تونم

انتشار شماره ی یه دختر در سایت مستهجن جرم محسوب میشه ؟

ممکنه تقدیر یک نفر این باشه که برای همیشه مجرد بمونه ؟

من شوهر open mind میخوام

با پسرایی که موی زرد و چشم سبز دارن ازدواج نکنین !



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)