سلام

پسرم بیست و دو سه سالی دارم . خاندانی که دارم به هیچ وجه نمی تونم ازشون بپرسم دیوار حیا بلنده .  من به تازگی نامزد کردم مطالبی رو اینجا خوندم شاید این سوالا مسخره باشه اما لطفا کمکم کنید .

این اصطلاحات نامزد بازی و معاشقه یعنی چی  ؟

تقریبا هر چند وقت باید پیش نامزدم برم یا شب رو اونجا بمونم که نه فکر کنه دوستش ندارم نه اینکه خانودش مشکلی داشته باشن ، با توجه به اینکه یه سال و نیم از درسم مونده و نامزدی طولانیه .

وقتی شب میرم پیش نامزدم حتما دلیل بر رابطه است و حتما باید موقع شام اونجا باشی ؟

برخورد خانواده ها با شب موندن داماد چیه ؟  ( خانواده های این اطراف سنتی ان آمار طلاق خیلی پایین و تقریبا همه شون در دوران عقد رابطه کامل رو دارن )

وقتی بعد از عقد برای اولین بار بهش گفتم یه حرفی می خوام بهت بزنم و گفتم دوست دارم صاف زل زد بهم گفت همین ؟ یعنی  اصلا براش اهمیت نداشت ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)