سلام و تشکر فراوان
من یه سوالی خیلی وقته که ذهنم و مشغول کرده و ممنون میشم از دوستان عزیز که در صورت داشتن اطلاع کافی اینجانب و راهنمایی کنند .
من متاهل و مادر فرزند چهارساله ام میباشم لذا همسرم در قید حیات میباشد و از جانم بیشتر بهش علاقه و عشق دارم و همچنین از سمتی مدتی است که پا در زندگی یک خانواده به قصد کمک و و نیت خیر آن گذاشتم و در این راه از کمک های استاد مشاوره ام هم استفاده کرده ام لذا اعضای این خانواده را با خانواده خودم اشنا کردم و سعی در حفظ این رابطه داشته ام .

الان با مراجعه به سایت های فراوان و ضمن مطالعه فراوان متوجه شده ام صیغه خواهر برادری وجود ندارد و حال سوال من این است که چگونه میتوانم با این فرد و خانواده اش به قصد کمک و دوستی نه رابطه ارتباط داشته باشم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)