سلام
خواستگاری قرار بود برام بیاد که تحقیق نکرده از خودم نیومدن . بخاطر  اینکه شهرمون کوچیکه و جد در جد تک و توک تو فامیلامون ادم خلاف کار هست ، منو به چوب اونا قضاوت کردن و گفتن خوب نیستی و نیومدن .

گذشت و حالا به صورت اتفاقی اقایی از من خوشش اومده که از قضا همون خواستگاره ، من و ایشون اصلا همو ندیده بودیم خانواده وخودشون بدون دیدن من من پس زدن ، ولی الان از نزدیک چند بار بصورت کاملا اتفاقی برای یه کار بر خورد داشتیم خیلی جالبه ایشون میگه بخاطر اخلاق خودتون میخوامتون .

درصورتی که سری قبل منو ندیده و نشناخته به چوب جد و ابادم گذاشتن کنار . خیلی برام سخته ادمی که منو اولش اینجوری گذاشت کنار اونم نه خاطر خودم بخاطر فامیلم حالا اومده میگه بخاطر اخلاقه خودت میام .
لطفا نظرتونو بگید
ممنون

مرتبط:

محتاط باشیم، در سرزنش و قضاوت کردن دیگران

چرا ندیده باید دیگران رو قضاوت کرد؟

تا با کفش های کسی راه نرفتی، راه رفتنش رو قضاوتش نکن

نحوه حضور دختران در تلگرام و قضاوت در مورد آن ها

بیایید همدیگر را قضاوت نکنیم

نگاه ها ، قضاوت ها و نیش و کنایه های اطرافیان اذیت مون میکنه

دیگران رو قضاوت نکنیم

زود قضاوت نکنیم

بر چه اساسی ظاهر آدم ها رو قضاوت میکنید؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)