سلام دوستان
مدتی پیش با یکی از دختر های دانشگاه آشنا شدم سن هر دومون زیر 27 ساله. هدفم هم ازدواج بود. البته الان شرایط ازدواجم جور نیست یه چند سالی طول میکشه. تا جایی که خودش گفته بود چند تا خواستگار داشته. (یکی از خواستگاراشون خیلی از قبل با هم دوست بودن و یه جورایی توی آب نمک مونده بود- ازش حرف میزد و معلوم بود به هم علاقه داشتن ولی میگفت برای گذشته بوده در صورتی که اینطوری نبود!).

من برای بدست آوردنش خیلی جنگیدم و بهش علاقمند شده بودم. خیلی وقتها تا یه مسیری با هم میومدیم. خوشبختانه هیچ وقت هم ارتباط جنسی نداشتیم. خواستگار ایشون هم چندین بار ما رو با هم میبینه. تا یه روز دیدم یه پسره صدام کرد و گفت اگه میشه با هم حرف بزنیم.

خیلی پسره خوب و مودب + وضعیت مالی خوبی داشت. همین که در مورد اون دختره سوال کرد دیگه دوزاریم افتاد منم گفتم ایشون فقط همکلاسیم هستن و چیز خاصی بینمون نیست ( البته از درون خیلی ناراحت شدم. انگار دنیا رو سرم خراب شد. احساس کردم همه برنامه هام داره بهم میخوره تا جایی که تونستم خونسردی خودم رو حفظ کردم).

ولی وقتی تمام داستان زندگیش رو گفت و علاقش و اینکه کلی بدبختی کشیده و کلی صبر کرده تا خودشو به اینجا رسونده و چندین سال خودش رو به آب و آتیش زده واقعا دلم براش سوخت و بعد بهم گفت تو میخوای باهاش ازدواج کنی؟ منم گفتم نه.

چند تا سوال دیگه ازم پرسید منم گفتم هیچ چیزی نیست. گفت وقتی با دختره حرف میزنم همش مردده نه میگه آره نه میگه نه!!! بعد گفت فقط ازت یه خواهشی دارم اینکه بین خودمون بمونه. و اینکه ارتباطت رو باهاش قطع کنی من میخوام باهاش ازدواج کنم.

گفت هر کاری بخوای برات میکنم. (منم خودم رو جای اون گذاشتم دیدم حق داره).منم گفتم ناراحت نباش قول میدم. خیلی خلاصه گفتم. اینکه چند شب نتونستم بخوابم و با خودم کلنجار رفتم بماند...

حالا من چرا قبول کردم: چون برای من کنار اومدن با این مسائله راحت تره تا اون پسره. اون پسره آدم خوبی بود و شرایط ازدواج رو داره به همدیگه هم علاقه دارن پس خوشبخت میشن. اگه من باهاش ازدواج میکردم خیری نمیدیدم چون آه یه نفر همیشه پشت سرم بود.دوست ندارم مانع خوشبختی کسی بشم. دور از جوانمردی بود و ...

الان بهش گفتم مسافرتم. حالا لطفا کمکم کنید تا ارتباطم رو باهاش قطع کنم ایشون بهم زنگ میزنه چکار کنم؟ چند ماه از درسم مونده تو دانشگاه اگه دیدمش چکار کنم؟ اگه یکدفعه این کارو کنم تابلو میشه؟ خودم دوست دارم زودتر تموم شه چون عذاب وجدان میگیرم؟ اگه راهکاری دارین ممنون میشم راهنماییم کنین.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)