سلام دوستان عزیز
یه سوال فکرمو مشغول کرده و اون اینه:
من کلا به جنس مخالف بی محلی میکنم یعنی از درون علاقه مند به جلب و جذب جنس مخالف هستم ولی در ظاهر خودمو مغرور نشون میدم و بی محلی میکنم و به اصطلاح خودمو میگیرم و معتقدم هر کی منو بخواد خودش باید بیاد جلو خودش اول باید ابراز علاقه کنه و خودش باید منت منو بکشه .
ایا من در اشتباهم ؟
ایا این کار من باعث میشه کسی به من علاقه مند نشه و یا ازم خواستگاری نکنه و ایا این رفتارم جلوی ازدواجمو میگیره؟

ایا اقایون از این جور دخترا بدشون میاد و از دخترایی که راحت تر وارد ارتباط میشن بیشتر خوششون میاد؟
مرسی

بیشتر بخوانید ...

چطوری دل یه دختر مغرور، محجبه و دست نیافتنی رو به دست بیارم ؟

پسران از دختران مغرور خوش شون میاد ؟

می خواستم به دختری ابراز علاقم کنم که مغرورانه و قلدرانه جوابم رو داد

یه دختر خیلی مغرور رو چه جوری میشه جذب کرد؟

میگن خانم ها از پسرای مغرور خوششون میاد، راسته ؟

تا الان هیچ پسری ازم خوشش نیومده، این غیر عادی نیست ؟

دختر به نسبت خوبی هستم که از یک پسر بد خوشم اومده

از هر پسری خوشم میاد طرف یا زن داره یا نامزد

چیکار کنیم توهم نزنیم که پسری ازمون خوشش میاد؟

چقدر احتمال داره یه پسر سنگین از یه دختر غیرسنگین خوشش بیاد؟

مامانم فکر میکنه پسرا از دخترای ساده تر خوششون میاد

اگه پسری از دختری خوشش بیاد که ازش سرتره ، چکار می کنه ؟

تا الان هیچ پسری از من خوشش نیومده

یه پسر 30 ساله ام، چرا از هیچ دختری برای ازدواج خوشم نمیاد ؟

نمیتونم به پسرا رو بدم حتی به کسی که ازش خوشم میاد

وقتی از یه پسر خوشم میاد باید چی کار کنم؟

اگه یه پسری بهم شماره داد، چه واکنشی نشون بدم؟

بدون واسطه ، چطور به یه پسر بگم که دوسش دارم ؟

چه طوری از پسرا بدم بیاد؟!

چطور بدون این که وارد روابط دوستی بشم پسر مورد علاقم رو از دست ندم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)