سلام
من به تازگی یعنی دو ماهه مربی حفظ قران بچه های 10 تا 13 /14 سال شدم . در مورد دوستی با پسر ها و ازدواج و عادت ماهانه و کلا چیزایی که کم کم دارن واردش میشن باید توضیحی بدم بهشون ؟ چطوری چی بگم ؟

بعدم ازون جایی که شهر ما کوچیکه و میدونم مدل تربیتی پدر و مادرا چطوریه (مادر خودم با این که معلم بود و تحصیل کرده تا وقتی عقد کردم یک کلمه با من صحبت نکرد در مورد روابط جنسی میگفت بعدا میفهمی و من میدونم اگر خیلی چیزا رو میدونستم به نفعم بود که تو دوران بلوغ حداقل بدونم چطوری فکر کنم ) درسته که بهشون بگم هر سوالی داشتید از من بپرسید من مثل خواهر بزرگتر تونم؟ و اگر درسته وقتی پرسیدن چطوری جواب بدم؟

لطفا کمکم کنید میخوام روشنشون کنم تا با چشم باز الان که اول تمایلاتشونه در موردشون بدونن و بتونن درست تو زندگیشون تصمیم بگیرن. احساس وظیفه میکنم نمیخوام مثل نسل من بشن که هیچی ندونسته وارد یه دنیایی شدن که فقط اگر پاک موندن خدا کمکشون کرده ... . در ضمن رابطم باهاشون خوبه میتونم راحت حرف بزنم باهاشون
" فاطمه "


مرتبط با تربیت جنسی دختران:

به دختر 11 ساله ام اطلاعات جنسی دادم اما ... !

خدا یه دونه میکاره تو شیکم مامان

یه دختر 6 ساله دارم که موقع خواب ...

دختر 5  6 ساله رو چطوری با پرده بکارت آشنا کنیم؟

مادر سرزمینم، مسائل جنسی رو به دخترت آموزش بده

چه باعث می شه که دختر 3 ساله با آلتش بازی کنه؟

پاسخ به سوالات جنسی یه دختر 5 ساله

آموزش به کودکان در مورد آزار جنسی

چطوری به بچه هامون در مورد عوارض خودارضایی هشدار بدیم؟

دختر 8 ساله ای دارم که دور از چشم ما ...

یه دختر شش ساله دارم که خودارضایی میکنه

سهل انگاری بدی کردم، زندگی دختر خردسالم نابود میشه؟

تصاویر مستهجن تا چه مدت در ذهن کودکان باقی می ماند؟

چه زمانی باید نگران این باشم که ممکنه دخترم به خودارضایی روی بیاره؟

دختر 5 ساله م ما رو در حال رابطه ی کامل دید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت جنسی دختران (۵۲ مطلب مشابه) تربیت رفتاری دختران (۱۱۰ مطلب مشابه)