سوال در مورد دوستی با مرد متاهل
سلام

من توی 16 سالگی با شوهر یکی از اقوام اتفاقی دوست شدم. دوست که نه فقط برای مدت کوتاهی کار به لمس و ... کشید . ولی این قضیه پژواک پیدا کرد و همه فامیل فهمیدن. الان که 25 سالمه هنوز منو سرزنش میکنن.

فکر میکنید تقصیر من بوده در حالی که مرد 28 سالش بود و من فقط 16 سال داشتم و زن اون مرد که از اقوام مون بوده باید چطوری با این مسِِاله برخورد کنه چون ما همیشه چشم تو چشم میشیم. و من چطوری بر خورد کنم؟ چون واقعا نمیدونستم توی اون سن نوجوونی.

پاسخ :

سلام

نمی خوام بگم شما اصلا مقصر نبودید . ولی اون فامیل و والدین شما هم کم مقصر نبودند . به قول دکتر قاسم زاده ، عاطفی شدن یکی از اتفاقاتی هست که در اون سنین رخ میده . اگه اون احساسات به راه درستش هدایت نشه ، دیگران ازش سوء استفاده می کنن .

اتفاقی که برای شما رخ داده در همین حیطه قرار میگیره . شما در اون سن از لحاظ جنسی ( اندام و جذابیت های جنسی ) شبیه یه زن شده بودید ولی از لحاظ عاطفی و روانی به حدی که مثل یه زن رفتار کنید نرسیده بودید . پدر و مادر شما باید بهتون می گفتند که در اون سن حالات روحی شما تغییر می کنه . این طوری میشید اون طوری میشید . اگه بهتون می گفتند شاید چنین اتفاقی نمی افتاد . 

به هر حال بعضی از اشتباهات به این راحتی ها جبران نمیشه . شما در اون سن یه اشتباهی کردید که نمیشه شما رو صد در صد مقصر دونست .

پدر و مادرتون هم نمی دونستند . مثل خیلی از پدر و مادرهای دیگه . مطمئنا اگه می دونستند نمی ذاشتند شما به جایی برسید که چنین اشتباهی بکنید .

شما که طعم تلخش رو چشیدید حواستون به تربیت جنسی بچه ها ی اطرافتون باشه .

موفق باشید


مرتبط :

از این که با یک مرد متاهل در ارتباطم عذاب وجدان دارم

ارتباط پیامکی خانم متاهل با یه مرد غریبه

دوستی مرد متاهل با زن متاهل به چه دلیل ؟

در مجردی ، باعث جدایی یه خانم متاهل شدم

عاشق مرد متاهلی هستم که شرایط ازدواج با هم رو نداریم

دوستی ساده م با یه مرد متاهل به یه رابطه ی عشقی تبدیل شده

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

متاهلم، ولی بعضی از آقایون فکرم رو مشغول می کنن

خانمی متاهل هستم که برای سرگرمی چت می کنم

سرنوشتم اینه که با رئیس متاهلم ازدواج کنم ؟

کارفرمای متاهلم بهم پیشنهاد دوستی داده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)