سلام من چند سوال دارم
من حدود دو ماهه با دختر خاله م نامزد کردم (البته خطبه عقد خونده نشده )
من نمیدونم خانواده های ما چرا اینجورین اصلا اجازه هیچ کاری به ما نمیدن نه میذارن من برم اون جا نه چیزی، وقتی هم بعد از سالی به ماهی میرم حتی یه ساعت هم نمیمونم بعد داد و بیداد میذارن که من همیشه اونجام
تو اون یه ساعت هم همش داداش زنم ( پسر خاله هام ) پیشمونن و ما هیچ حرفی نمیزنم
دوم اینکه من خیلی دوس دارم درباره مسایل زناشویی با نامزدم صحبت کنم اما نمیدونم چطوری شروع کنم
میشه راهنمایی کنید لطفا


مرتبط با سختی های دوران عقد:

تازه عقد کردم، می خوام از خانواده خانمم شکایت کنم 

از دوران عقد خیلی بدم میاد، اصلا ضرورتی داره؟

اشکالی داره در دوران عقد خلوت کنیم ؟

خانواده ی شوهر حق دارند عروس رو در دوران عقد پیش خودشون ببرن ؟

دور بودن از نامزد در دوران عقد و بعد عروسی

در چگونگی مدیریت دوران عقد راهنمایی می خوام

در دوران عقد هستم، مادرم سعی می کنه مچ ما رو بگیره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج فامیلی (۸۹ مطلب مشابه)