سلام
من یک سال پیش یه شکست عشقی بدی خوردم ولی .تقریبا از 6 ماه پیش عاشق یه دختر شدم ازش خواستگاریم کردم ولی بنا به مسائلی تا حالا نشده کاری کنم ( در واقع از ازدواج بیزارم ولی متاسفانه به جنس مخالف کشش بالایی دارم ) و تو این سن (22) از ازدواج میترسم موندم چکار کنم!

تقریبا همه چی جوره از نظر مالی هم کاملا ساپورت میشم.به نظر شما الان باید با این علاقه و این دختر چکار کنم؟

سوال دومم:دختری که من بش علاقمند شدم یه دوست صمیمی داره که با یه پزشکی دوست بود و مخ پسرو زد اونم نامزدش کرد. من چند بار از این دختر پرسیدم کسی تو زندگیت نیس اونم گفته نه چند تا حرفم پشت سرش زده بودن که با فلانیه تهشو که در اوردم دروغ بود.

ترس من از اون دوستشه چون دخترا خیلی راحت تحت تاثیر حرف بقیه قرار میگیرن و اینم خوابگاهیه خوابگاه دخترام که........
دوستان بنظرتون من به حرفاش اعتماد کنم؟


شکست عشقی در آقایان :

پسران بعد از چند وقت عشق خود را فراموش می کنند؟

پسری که خاطرخواهم بود رو نا امید کردم ، حالا پشیمون شدم

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟

فراموشی عشق اول برای آقایاون سخت تره یا خانم ها ؟

میخوام به برادر متاهلم کمک کنم عشق قدیمیش رو فراموش کنه

اگه ازدواج کنم می تونم عشق سابقم رو فراموش کنم ؟

شکست عشقی و تاثیرات آن بر زندگی آینده یک مرد

ای کاش دختر مورد علاقه م، عشقم رو میتونست درک کنه

فقط پسران نامرد نیستند !


شناخت دختران:

اگه دختری سرش زیاد تو گوشیه، یعنی با یه پسر در ارتباطه؟!

بیان فانتزی های ذهنی خانم ها برای اطلاع آقایان

حس کنم مبنای فکری دختر مورد علاقه م با من فرق میکنه

ممکنه دختری با تغییر پوشش و ...، قصد گفتن چیزی رو داشته باشه؟

دخترها، وقتی یه پسر به شما نزدیک میشه، چی در موردش فکر می کنید؟

چطور میشه فهمید جواب نه دختر، واقعی هست یا ناز کردن؟

دختر پر رو میشه زیادی بهش زنگ بزنی؟

روانشناسی دختر خانوم ها از زبان خودشان

ممکنه به خاطر تتو روی دست، در خواستگاری رد بشم؟

جمله " ازت متنفرم " چه تاثیری روی دختران میذاره؟

آشنایی با انواع تیپ های شخصیتی زنان - برای آقایان

پر جنب و جوش بودن دختر نشونه اینه که به بلوغ عقلی نرسیده؟!

چرا بعضی دخترا بیشتر از یه سیم کارت دارند؟

نظر دختران در مورد پسرانی که از پدرشون پول میگیرن چیه؟

خانم ها از پسران خجالتی بدشون میاد؟

ارضای عاطفه و محبت دیدن علت اصلی ازدواج برخی از خانم هاست؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)