سلام

من میخواستم نظر بقیه را در این مورد بدونم .

من یک خانم مطلقه هستم که زیر 27 سال سن دارم و شش ماهه که جدا شدم ( عروسی کرده بودم 5 ماه زندگی کردم بچه هم ندارم )  الان خواستگاری دارم که ایشان یک سال از من بزرگترند و قبلا عقد بودن و حدود هفت ماهی است که جدا شدن.

خوانوادشون از دوستان قدیمی و هم محله ای پدرم هستند البته رفت و آمد خانوادگی قبلا نداشتیم .  میگن با موضوع ازدواج قبلی من مشکلی ندارن ( نه خودشون نه خانوادشون ) جالب اینجاست که عروس اولشون هم مطلقه بوده .

مسئله اینه که من ارشد دانشگاه دولتی توی ... می خونم (ساکن ...)، وضع مالیمون خوبه و قیافه ی نسبتا خوبی هم دارم ایشون لیسانس پیام نور  می خونن و سربازی هم رفتن ساکن .. هستند و بعد از ازدواج قراره بالای مادر شوهرم اینا بشینیم.

( از این خونه های چند طبقه که هر طبقه یکی از پسر ها میشینه ) کار ثابتی فعلا ندارن و از نظر ظاهری موهاشون ریخته و دندوناشون هم روی همه خیلی لاغر و قد بلندند البته قیافه خیلی برام مهم نیست.

هر دو خانواده مذهبی هستند و راضی هفته ی دیگه اگه خدا بخواد بله برونمه ولی خیلی استرس دارم ایشون هیچ سوالی از گذشته ی من نمی پرسه و بهم گفته مهم نیست که تو گذشته چه اتفاقی افتاده و نمی خوام چیزی بدونم ( البته خانوادش تا حدودی قبل از خواستگاری در جریان بودند ولی نمی خوان بیشتر بدانند ) خانوادشون ماه هستند و گفتند از نظر مالی ( آب و برق و گاز و تلفن و اینترنت ) حمایتتون می کنیم تنها کسی که این وسط استرس داره منم.

یکی از ترسم اینه که بعد از عقد چطوری رابطه داشته باشم که بد نشه چون اون تا حالا رابطه جنسی نداشته می ترسم چی میشه اگه تمایل نشون بدم بد بشه اگه تمایل نشون ندم بد بشه خودمو نا آگاه نشون بدم می ترسم اگه بگم چیزی رو دوست دارم یا ندارم سریع فکر کنه که همین کار رو اون شوهرش هم براش می کرده ازم زده بشه اگه توی رابطه فعال باشم بدش بیاد منفعل باشم بدش بیاد دارم خل میشم اصلا نمی دونم تو عقد رابطه داشته باشم یا نه چون فوق عقدمون میشه سه چهار ماه.

دوری از خانواده و زندگی با جاری و مادر شوهر رو تو یه ساختمون و با یه برادر شوهر و خواهر شوهر جوان در شرف ازدواج چیکار کنم اصلا نمی دونم باید چطوری رفتار کنم می ترسم با ندانم کاری و یک رفتار نادرست این یکی ازدواجم را خودم دستی دستی خراب کنم بگم که از ازدواج قبلیم بد ضربه خوردم در حدی که هر کسی در جریان زندگیم بوده از غریبه و آشنا برام گریه کرده .

جهیزیه ای که الان دارم رو چیکار کنم همین رو ببرم البته خیلی هاش رو رد کردم رفت ولی بعضی از اقلامش خیلی گرون هست که نگه داشتم و می خوام همون ها رو ببرم به نظرتون بد نمیشه می خوام نگم که مال قبل بوده و اصلا در موردش حرف نزنم نظرتون چیه بعدا ناراحت نمیشه که از یه زندگی دیگه بوده یه سوال دیگه من عاشق بعضی از عکس هام توی لباس عروسیم هستم باید پارشون کنم یا می تونم نگرش دارم.

البته عکس تکی خودم منظورمه باید همه اش رو پاک کنم اگه یکیشو نگه دارم بعدا ببینه چی میشه آخه عکسه خیلی قشنگه باید کلا اون دوره از زندگیمو پاک کنم انگار نبوده ؟

لطفا جواب همه ی سوالامو بدید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج مجدد (۷۴ مطلب مشابه)