بچه های گلم سلام

نیاز به راهنمایی شما دارم. آیا در افسردگی شدید خانم ها دچار حالت های هذیانی و توهمی چه رفتارهایی بروز میدن؟

اینها چرا این جور میشن واقعاً؟ یعنی اون لحظه ای که این نوع تفکرات و دارن اصلا متوجه واقعیت نیستن ؟  مثلا دخترم 30 سالشه متاهل هستن افسردگی بسیار شدید داشتن، پدرشون که فوت شدن بدتر شدن، بعد چند سال قبول کردن برن مشاوره و روانشناس گفته برو تمام دوران زندگیت و روی برگه بنویس.

ایشون رفته در قسمتی از اون برگه ها از یکی از خواستگارهاشون نوشتن که چه داستان های عاشقانه ای با هم داشتن در صورتی که اصلا ایشون اجازه ندادن اون آقا خواستگاری کنه حتی متنفرم بودن ازش، اصلا تو واقعیت کوچکترین داستانی با اون خواستگار نداشتن کاملا در کنارش بودم و خودش هم بسیار عاقل بودن. 

سوال اینجاست این داستان ها رو از کجا در آورده در صورتی که وجود نداشته. دخترم بسیار زن با شخصیت و پاکیه و شدیدا شیفته شوهرش و زندگیشه، خودش عاشق شوهرش شد با اینکه کلی خواستگار داشته الآن عاشقشه. 

الآن بردمش دکتر دارو بهش دادن بسیار خوب شده خودش واقعاً نمی دونه چرا این چیزها رو نوشته . آیا شما موردهای اینجورم دیدید چه جوری میشن. 

لطفا اگه هست بگید از توهمات شون. تو یه برگه ای ازش دیدم نوشته فلان کار رو جدیدا کردم آیا واقعاً انجام داده یا خیال می کنه انجام داده


پیشنهاد:

قبلا خیلی شاد و شیطون بودم، شاید افسردگی گرفتم

حس می کنم افسرده ام در حالی که قبلا خیلی شاد بودم

من چه بلایی سرم اومده ؟ واقع بین شدم یا افسرده ؟

می خوام خودم رو از افسرده شدن نجات بدم

برای حل مشکل افسردگی دقیقا باید چه کرد؟

چند نفر بهم گفتند که افسردگی دارم

دچار افسردگی شدم ، هیچ چیزی برام مفهومی نداره

احساس افسردگی میکنم وقتی سرعت گذر عمر رو میبینم

افسردگی به خاطر تنهایی و رفت و آمد نکردن با دیگران


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درمان افسردگی (۳۴ مطلب مشابه)