سلام

خواهش می کنم آقایون حتما نظر بدن
من حدود یک سال پیش خواستگاری داشتم که موقعیت خوبی داشت و از هر نظر ایده ال بود ولی به خاطر یه سوءتفاهم خانوادم فکر کردن جواب من منفیه و بدون اینکه نظر دقیق من رو بدونن جواب منفی دادن و همه چیز تموم شد.

من خیلی از این موضوع ناراحت شدم ولی کاری از دستم بر نمی اومد و اون اقا هم با اینکه می دونم از این جواب رد ناراحت شدن دیگه پیگیری نکردن که البته به نظر من قابل پیش بینی هم بود چون موقعیتشون واقعا خوب بود و خیلی هم سخت گیر بودن تو انتخاب همسر و چند جا خواستگاری رفته بودن ولی نپسندیده بودن و خب این جواب رد خیلی غرورشون رو جریحه دار کرده بود.

حالا من میخوام بدونم به نظرتون من از یه طریقی به ایشون اطلاع بدم که جوابم منفی نبوده؟ مثلا ایمیل بدم و همه چیزو توضیح بدم؟
شما اگه جای اون اقا بودید و همچین موقعیتی براتون پیش می اومد چه واکنشی نشون می دادید؟ جوابتون چی بود؟ راجع به اون دختر چه فکری می کردید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه)