سلام
راستش من امسال قراره ان شاالله برم دانشگاه . هدفی تو زندگیم ندارم و دوس دارم فقط تو خونه بشینم و برا همسر ایندم غذا بپزم و کارهاش رو بکنم و اینا . یعنی به کار کردن هم علاقه ندارم...
راستش یه خواستگار دارم که سنش زیاد نیست یعنی دو سال از خودم بزرگتره ( خودم همیشه دوس داشتم حداقل شوهرم هفت هشت سال از خودم بزرگتر باشه) و دانشجوی مهندسی برق شریف هستن
یه سرچ کردم و دیدم که بازار شغلیش در اینده میتونه خوب باشه. یعنی همون ایده الی که من دوست داشتم . ولی چون هنوز سنش کمه ماشینو خونه و هیچی نداره...

بنظر شما ازدواج کردن با همچین شخصی خوبه؟ یا به یه نفر ازدواج کنیم که وارد بازار کار شده باشه حداقل؟، این طوری ام نیستم که کسی منو نپسنده... بنظر شما چیکار کنم؟

بگم بله و بعد از چند سال به اون زندگی ای که میخوام برسم یا با یه شاغل ازدواج کنم...، امکانش هست کسی با این رشته بیکار بمونه؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)