سلام
من یک سالی هست که نامزدم هنوز عقد نکردیم ما خیلی بهم علاقه داریم . نامزدم از هر لحاظ خوبه فقط اینکه هر بار مشکلی مالی براش پیش میاد من کمکش میکنم ولی معمولاً جوری وانمود میکنم که حقوقمو زودتر میگیرم یا از کسی قرض گرفتم چون من حقوق ثابتی ندارم و احساس میکنم که عادت کرده .
الان واقعاً به یه مبلغی نیاز داره که اگه پرداخت نکنه ممکنه ازدواجمون هم چند ماهی عقب بیفته ولی میترسم اگه این بارم مثل دفعه های قبل بهش کمک کنم با اینکه گفتم ندارم بعداً که یه موقع مشکل مالی برامون پیش میاد انتظار پیدا کنه که من توی هر شرایطی از خونوادم یا هر کس دیگه پول قرض بگیرم .
میشه راهنماییم کنید که به نظرتون این بار هم بهش کمک کنم و بگم از کسی قرض گرفتم یا اینکه هیچی نگم و سر حرفم بمونم که پول ندارم و نمیتونم از کسی قرض بگیرم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)