سلام دوستان!
یه سوالی که خیلی بد ذهن منو درگیر کرده و اون اینه که آیا اتفاقی برای دخترا افتاده؟ چی شده که این همه توی نت از خراب شدن دخترا میگن و همه بهشون شک دارن و میگن دختر سالم پیدا نمیشه ؟
من سنم زیاد نیست( متولد آخرای 60 هستم ) ولی باور کنید توی دانشگاه و بین دوستام شاید از 30 نفر 25 نفر دخترای خوبی بودن و 15 نفر اصلا چشم و گوش بسته واقعی!!!! حالا چی شده که این قدر همه نسبت به دخترا بد بین شدن؟ من خودم ساکن تهران هستم و دانشگاه هم رفتم و خوب میدونم که دختر بد هم مثل پسر بد وجود داره و کم هم نیست ولی واقعا اوضاع این قدر بد شده که دخترا بیان توی سایت و از ترمیم بکارت و فراموش کردن دوست پسر قبلی و آشنا در اومدن رفیق قبلیشون با شوهر الانشون بگن؟ پس چرا دخترایی که من میشناسم این طور نیستن؟
بانو/متاهل

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)