سلام دوستان

من یه دختر مجرد 25 ساله هستم که کارشناسیم رو گرفتم ولی متاسفانه نتونستم کاری مطابق رشتم پیدا کنم الان هم دارم در کاری غیر حرفه خودم با حقوق متوسط کار میکنم ( 7 صبح تا 2 بعد از ظهر 400 تومن ) تا الان هم با وام و هزار جور کار توی خونه و کار دانشجویی که قبلا میکردم تونستم 25 میلیون پس انداز کنم چون خیلی جنم کار دارم و اگر خونوادم میذاشتن وارد بازار کار بشم بیشتر از اینا در میاوردم .

راستش مشکل من اینه که کارم رو دوست ندارم یعنی دوست دارم ولی چون صاحب کار خواهرم هست من خیلی معذب هستم برعکس چیزی که همه فکر میکنن که پشتیبانم هست و خیلی بهم محبت میکنه ولی خودم که داخل کار هستم میبینم کوچکترین لطفی در حقم نمیکنه و پارسال که یه مدت یه مشکلی ایجاد شد که نرفتم کسی رو آورد و همین مقدار حقوق رو بهش داد ( یعنی به من بیشتر نمیده ) ضمنا از من کار بیشتری هم انتظار داره .

مثلا یه سری کارهایی که مربوط به کار هست رو به من واگذار میکنه و منم انجام میدم و به قول خودش خواهرانست و من نمیتونم ازش درخواست پول کنم
حالا به نظرتون چی کار کنم؟ چه طوری خودم یه کار با این پول کم دست و پا کنم که ورشکست نشم و پولم بیشتر بشه و از همه مهمتر عزت نفسم حفظ بشه ؟

از اونجایی که خانوادم خیلی حساس و مقیدن نمیذارن سراغ کارهای آزاد و شرکتی برم یه جورایی باید سرمایه گذاری کنم یا کارم توی خونه باشه! چی کار کنم بچه ها خیلی ناراحتم که دوباره داره مهر میشه و من باید برگردم سر کار!

وقتی دانشجو بودم عاشق دانشگاه رفتن بودم خیلی راحت تو دانشگاه پول در میاوردم خیلی تو این چیزا زرنگم ولی خوب الان یه جورایی انگار بال و پرم بسته شده!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)