با عرض سلام
میخوام بدونم از دوستان یا کاربران کسانی هستند که هم کار کرده باشند و هم واسه کنکور (ارشد یا دکتری) خونده باشن و موفق شده باشن؟
 اگر ممکنه سن و رشتتون هم لطفا بگید.
من چند وقتیه میرم سرکار از کارم و حقوقش راضی نیستم و برای سال دیگه واسه دکتری وزارت بهداشت میخوام شرکت کنم و با توجه به اینکه رشته ای که میخوام شرکت کنم  گرایشم عوض میشه و برام سخته و همینطور واسه اینکار تعهد دارم تا خرداد آینده باشم خیلی نگرانم. البته کارم نیمه وقته.
ممنون میشم راهنماییم کنید.

مرتبط:

درس بخونم یا کارم رو ادامه بدم؟

دختر خانم ها، ما پسرها کار کنیم یا درس بخونیم؟!

برم کار کنم یا درس بخونم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)