سلام دوستان
من از بچگی مشکلی پیدا کردم که تصور می کنم برای همیشه باید مجرد بمانم. بیماری دیابتی که از کودکی گرفتم من رو ناراحت این موضوع مهم توی زندگی کرده...
دوستان به نظرتون کسی حاضره با کسی که بیماری داره ازدواج کنه؟ از طرفی هم از کنایه و نیش زبون زدن کاملا متنفرم، چون به گفته دوستان هم ادم سر سنگینی هستم. از طرف دیگه دوست ندارم بچه ام دچار چنین بیماری بشه...
تشکر.


مرتبط:

در کنار همه ی خوبی هایی که دارم به دیابت مبتلا هستم

ازدواج با دختری که پدرش به خاطر دیابت تریاک میکشه

چطور به خواستگارم بگم که به دیابت نوع یک مبتلا شدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)