سلام

من یه خواهر دارم که ١٤ سالشه. خیلى پرخاشگره و به بهونه هاى الکى سر من و مامان بابام داد میزنه و به مامانم و من فحش میده گاهى هم به مامانم حمله میکنه.

ما اکثراً باش مدارا میکنیم و فقط تا وقتى باب میلش حرف بزنى و رفتار کنى خوبه. امشب سر یه حرفى شروع کرد به داد زدن و فحش دادن به مامانم و میخواست مامانم رو بزنه منم دیگه طاقتم تمام شد رفتم دست و پاشو گرفتم و تا میشد سرش داد زدم و از عصبانیت رفتم تو اتاقم که کارامو کنم برم بیرون.

دوباره دیدم با بالشت داره مامانمو میزنه و اذیت میکنه و داد میزنه باز رفتم بالشتو بگیرم که باش درگیر شدم تلفن رو برداشتم به بابام زنگ بزنم اومد گوشیو ازم بگیره من خیلى عصبانى شدم تا تونستم داد زدم و چشمامو بستم و فقط همینطور که گوشى دستم بود با آخرین زورم محکم کوبیدم چند بار تو کمرش .

وقتى چشمامو باز کردم دیدم یه لحظه از تقلا وایساده و گفت مامان کمرم و چشماش قرمز بود و قلمبیده بود بیرون و گریه میکرد نفسش رفت چون خیلى محکم زدم که خودم هنوز بعد از ٦ ساعت هنوز ناخنام درد میکنه. 

بعدشم گوشى رو پرت کردم که شکست و رفتم بیرون از خونه. من به آرومى تو خانواده معروفم و همیشه خونسردیم رو حفظ میکنم اما اینبار واقعاً صبرم تموم شد/ بعدشم که اومدم خونه دیگه محلش نذاشتم بعد اون اومد ازم معذرت خواست ولى بازم محلش نذاشتم و به مامانم گفتم از این به بعد ناهار و شام بیار تو اتاقم نمیخوام با این رو در رو بشم و میخوام برم خونه اجاره کنم.

از طرفى خیلى عذاب وجدان دارم فقط چون زدمش همش صحنه گریه اش میاد جلوى چشمم و ٢ ساعته دارم گریه میکنم. هم حاضر نیستم باش حرف بزنم هم دلم براش میسوزه و عذاب وجدان دارم و همیشه هم یه حس نگرانى دارم و داشتم وقتى جایى میره همش به مامانم اینا میگم برسونیدش که مبادا اتفاقى براش بیفته.

هم اخلاقاى بدش رو نمیتونم تحمل کنم هم دلم براش میسوزه و عذاب وجدان امشبم ولم نمیکنه. باید چیکار کنم؟!؟

( از لطفتون ممنونم خواهشاً با حوصله بخونید و جواب بدید متشکرم ازتون)


مرتبط با نوع رفتار با خواهر:

خواهرم سر سفره افطاریش بیرون مون کرد

خدا کنه زودتر ازدواج کنم تا بی ادبی های خواهرم رو نبینم

از ترس خواهر بزرگترم که مجرد هست، جرات نداریم بگیم خواستگار داریم

می خوام کاری کنم که خواهرم دیگه سمت دوست پسر نره

قطع ارتباط خواهرانم با ما، تاثیر روی ازدواجم داره ؟

دیگه از دست مامانم و خواهرم خسته شدم!

چه کار کنم خواهرم حرف گوش کن بشه

چطور روابط پدر و خواهر 11 ساله م رو اصلاح کنم؟

خواهرم آرزوی بدبختی منو داره

چطور خواهرم رو قانع کنم که سمت دوستی نره ؟

از دست خواهر 16 ساله ام کلافه شدیم ؟

احساس می کنم خواهرم دوباره ارتباط تلفنی مخفیانه داره

از دیدن خواهرم حالم بد میشه

متاسفانه خواهرم الگو های خوبی رو انتخاب نکرده

خواهرم فکر میکنه بجز خودش بقیه هیچ چیز نمیفهمن

خواهرم اونقدر آرایش میکنه که اصلا شناخته نمیشه

منو خواهر مطلقه ام میونه خوبی نداریم

متوجه شدم که خواهرم دوست پسر داره

پسران، اگه بفهمید خواهرتون دوست پسر داره چکار می کنید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)