با سلام خدمت دوستان عزیز 

پسری 26 ساله هستم که فکر میکنم نیاز به ازدواج دارم وضع مالی مناسبی دارم از نظر چهره و قیافه هم کاملا خوب هستم شغل من تدریس زبان های خارجه در موسسات خصوصی است.
 
اما مشکل بزرگ و اساسی من عدم اعتماد به نفس برای مدرک تحصیلیم هست.مدرک تحصیلیه من سیکله که به خاطر مشکلات خانوادگی در سن نوجوانی مجبور شدم ترک تحصیل کنم و به کار بپردازم و کنارش در موسسات خصوصی زبان های خارجه اموزش ببینم و این هم بگم که تا به حال دوست دختر نداشتم 
سوال من از دختران اینه که اگه پسری با شرایط من به خاستگاریشون میومد ( تیپ و ظاهر مناسب درامد مناسب شغل مناسب ) اما با مدرک سیکل ، آیا میپذیرفتید ؟
ایا حاضر میشدند با مردی زندگی کنند که مدرک اصلیش سیکله ؟
خیلی ممنون

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تفاوت تحصیلی در ازدواج (۳۵ مطلب مشابه)