سلام
من یه دختر بیست و چند ساله م ...
پاک زندگی کردم شکر خدا ... نه خودارضایی نه دوست پسر نداشتم هیچ وقت، فقط اینکه چند سالی هست تصورات جنسی مدام تو ذهنم میاد ... گاهی محرک باعثش میشه گاهی حتی نمیفهمم چرا! یهو یک حالت و رفتار خاص جنسی جدید تو ذهنم میاد و خودم رو تصور میکنم، فقط تصورش میاد و متاسفانه ساعت ها مشغول میشه ذهنم . البته فقط تو ذهنمه...، آقایی از اقوام رو مدتیه دوست دارم ... خودم رو با اون تصور میکنم اغلب ...، خواستم بپرسم گناهه؟
چکار کنم ترک کنم این ذهنیت هارو کنترل کنم ؟
فیلم و عکس مورد دار هم نمیبینم اما ذهنم مدام فعاله
گاهی خودمم تعجب میکنم اصلا این چیزایی که تو ذهن منه از کجا میاد !!!
لطفا راهنمایی کنید
یعنی من الان زنای ذهنی مرتکب شدم ؟ یعنی زناکارم ؟!؟


مرتبط :

خیال بافی های جنسی دست از سرم برنمیدارن

خیال بافی های زیاد یه دختر نوجوان منشا روانی داره ؟

دنیای خیالیم منو رو پا نگه داشته

چیکار کنم تنهایی و خیالبافی منو اذیت نکنه؟

موقع خیال پردازی جنسی ناخودآگاه عطسه می کنم!

آیا با شوهر خیالی تون ازدواج کردید ؟

زندگی من به کار و خیال پردازی خلاصه شده

آیا خیال پردازی های قبل از ازدواج، بعد از ازدواج محقق میشه؟

تو خیالم با یه مرد مهربون زندگی میکنم

خیال بافی جنسی در قبل از خواب گناهه ؟

خیال پردازی جنسی چه تاثیرات بدی داره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
احکام دینی پسران و دختران (۵۷ مطلب مشابه)