سلام
من دختری  25 ساله از خطه ی شمال و دانشجوی ارشد حقوق شهید بهشتی تهران هستم. هم زمان استخدام یکی از ادارات شمال کشور هم هستم. سال 91 آزمون دادم و 93 استخدام شدم!!!
حالا این ترم 2، 3 روز در هفته کلاس دارم . ترم قبل به خاطر رفت و آمد هام و حجم درسا واقعا به لحاظ روحی فشار زیادی رو تحمل کردم.
اگه جای من بودین 4 ماه مرخصی بدون حقوق می گرفتین و با خیال راحت از امکانات دانشگاه و تهران استفاده می کردین یا سعی می کردین کار و درس رو با تموم مشقات و فشارهای روحی و جسمی (کسری خواب 4 ماهه . ...) با هم تحمل کنین.
راستش با مرخصی بدون حقوق، اداره هیچ تعهدی به حفظ پست من نداره و بعد برگشتنم ممکنه یکی دیگه بیاد جای من و به من پست دیگه ای بدن.

حتی در بدترین حالت ممکنه تا  تقریبا پایان اسفند که پایان قراردادمه پست خالی نباشه من بی کار شم البته من تلفنی که با سازمان صحبت کردم گفتن  کس دیگه ای نمیارن جات یا یه پست هم تراز می دیم
ولی حتی اگه کس دیگه ای جای من نیاد من بابت کارای معوقه ام دچار عذاب و جدان می شم نمی خوام کارای من بیفته دوش کسیه.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)