سلام

من پسری هستم 27 ساله حدود چند سالی میشه که حوصله خیلی کارها رو ندارم مثل مسافرت رفتن، شرکت در بیشتر مهمونی ها، سینما رفتن، استخر و ورزش و ...

و هر وقت کسی پیشنهاد میده بهونه ای میارم که نرم مثلا آخرین بار: دورهمی بچه های دانشگاه بود که حوصله نداشتم.
بعضی مواقع دیگه تو رودربایستی قرار میگیرم میرم ولی اصلا بهم خوش نمیگذره . خیلی حس بدی دارم. انگار بدنم شل شده حتی بعضی وقت ها حوصله یه مسیر درون شهری هم ندارم.
راستی من آدم اجتماعی هستم و اینکه اجتماع گریز نیستم یا مثلا خیلی غمگین نیستم بعضی جاها هم سر زنده و شادم ولی اصلا نمیفهمم چم شده.
کسی هست اینطوری شده باشه؟ چه کار میشه کرد ؟ دوست دارم از این حالت در بیام، چه کار کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)