سلام به همگی

من یه دختر ۲۱ سالم مذهبی و چادری هستم. چند وقتیه سوالی ذهنمو درگیر کرده. من اهل نماز و روزم و دعا هم زیاد میکنم. ولی نمیدونم چرا ولی  یه حسی  بهم میگه که دعام بر آورده نمیشه. همیشه فکر میکنم که خدا از من بدش میاد. من ادم گناهکاری هستم  ولی نه اینکه مثلا گناهای بزرگ مثل خود ا... ولی همیشه خودمو خیلی گناهکار میدونم .البته من خدا رو دوست دارم و واقعا ازش ممنونم
حالا سوالم اینه میبینم بعضیا دعاهاشون زود بر آورده میشه و میگن مثلا فلانی دلش صافه.... یعنی چی که دلش صافه...
چیکار میکنه که اینطوریه. مثلا بعضیا رو میشناسم که دقیقا همون همسری که میخواستن خدا بهشون داده ، یا میگن چیزی تو دلش نیست. خیلی دوست دارم اینطوری باشم.


پیشنهاد :

چطوری از خدا حاجتم رو بگیرم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)