سلام

من یه مرد هستم که فقط یک ماه با یک زن خائن زندگی کردم و با کارهاش مجبور شدم طلاقش را بدم و این را بگم که من واقعا مثل یه مرد خانواده دوست زندگی کردم و هیچ بدی به کسی نکردم و جوانمرد بودم و عاشق زندگی و همسر هم هستم .

چرا باید دید بد باشه به کسی که طلاق گرفته ؟؟ من بیگناه بودم و قرار نیست یک عمر روزگار خودم را به پای یک زن خائن و نادان بریزم و تباه کنم . طلاق برای من حکم رهایی داشت .

از اینکه به خاطر طلاق که مقصر اون یه زن نامرد بوده بهم جواب منفی بدن به شدت ناراحت میشم . چون من هم گذشته ی پاک و سالمی داشتم و هم خودم از نظر همه مورد تایید هستم از همه نظر (اخلاق و رفتار و شغل ) و هم خانواده ی خودم .

من میخوام با عشق زندگی کنم و قطعا و صد در صد میتونم یه دختر را خوشبخت کنم و البته این را بگم دلیل ازدواج من با یه دختر اینه که خانم سابقم آدمهای مغروری بودن و من نباید پیش اونا کم بیارم و میخوان عزت ام حفظ بشه ، اگر صد سال هم مجرد بمانم عشقم را پیدا می کنم و یه دختر ازدواج می کنم تا خانم سابق ام از حسادت بترکه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج مجدد (۷۴ مطلب مشابه)