سلام
من متاسفانه چند سالی بود که خودارضایی میکردم اما تصمیم به ترک گرفتم و چند روزی میشه...
من غسل جنابت کردم ولی چیزی که برام مشکل شده عرقه ...
یکجا خوندم که عرق حاصل از خودارضایی نجسه... منظورم همون عرقیه که بعد از ارگاسم رو پوست میشینه....
من رو صندلی بودم و تو مدت زمانی که رفتم حموم تا غسل کنم خب دستمو به دستگیره و... زدم و روی فرش راه رفتم....
حالا ترک کردم و خیلی جدی نمازم رو میخونم... ولی مثل قبل اصلا احساس خوبی بهم دست نمیده.... یعنی چجور بگم... کاملا حس میکنم که نماز قبول نیست... نه از طرف خدا... انگار که ارتباط برقرار نمیشه... انگار که غسل درست نبوده یا هنوز نجسم...
من لباسمو شستم بعد غسل... آبی که از لباس سرازیر شد خب عرق رو شسته بود و احتمالا  هنوز قاطی با آب بود روی پاهام ریخت.... ممکنه اون نجسش کرده باشه.... اگر روی صندلی نشسته باشم و عرق کرده باشم و خلاصه بدنم مرطوب باشه ممکنه نجس شم؟...
اگر صندلی و فرش و غیره با عرق نجس میشه منم چیکار کنم؟... نمیتونم که همه رو بشورم... از طرفی هم یادم نیست دقیقا کجاها ممکنه تماس داشته باشم وقتی عرق داشتم...

اگر غسلم درست نبوده باشه یا من نجس شده باشم..... خب ممکنه توی خونه چرخ زدنم خونه رو نجس کرده باشه؟... روی تختم خوابیدم و پشت گردن و کمرم گاهی از شدت گرما عرق میکنه.... یا روی مبل یکم عرقی کرده باشم یا بدنم خیس باشه مثلا دستمو شسته باشم....
خواهشا جواب بدید مسئله واقعا براش مشکل ساز شده... همینجور سرگردون موندم.... از طرفی از اینکه انگار نمیتونم با خدا ارتباط برقرار کنم داره دیوونم میکنه از طرفی هم فکر نجس کردن خونه و اینکه چطور پاکش کنم.... با وجود اینکه دقیقااااا یادم نیست کجا ها ممکنه نجس شده باشه..... بجز صندلی و فرش...

اینم بگم که مرجع تقلیدم آیت الله سیستانی هستند ... شماره تلفن دفترشون رو بدست آوردم ولی اصلا جواب نمیدن... تو ساعت هایی که اپراتور هم گفته زنگ زدم ولی کسی تلفن رو بر نمیداره
میدونم مسخرس... گناه میکنم ولی نماز میخونم و مرجع دارم... ولی الان 1-2 ساله که میخوام هی ترک و کنم و کلا در گیرم....

مرتبط:

انجام غسل ترتیبی در کمتر از 5 دقیقه

در مورد غسل کردن و وضو گرفتن چند تا مشکل دارم

برای غسل، هر قسمت از بدن باید چند دقیقه زیر آب بمونه؟

چند سوال در مورد غسل جنابت

یه آدم معمولی چقدر طول می‌کشه که غسل کنه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
احکام دینی پسران و دختران (۵۷ مطلب مشابه)