سلام به همگی
دختری حدودا 25 ساله هستم. دو ماهه تحصیلاتم رو توی مقطع کارشناسی تموم کردم. حس می کنم برگشتم سرخونه ی اول حس می کنم از بقیه عقبم.
شاید کسانی باشن که از من عقب تر باشن اما من این مدل زندگی رو دوست ندارم و ناکامی باعث شده پرخاشگر و افسرده بشم.
لازم به ذکره که وضعیت مالی خوبی هم ندارم و هر کلاسی رو نمی تونم برم و حتی الان دقیقا نمی دونم چه حرفه یا هنریا  حتی ورزشی  می تونه منو هم از لحاظ درآمد و هم از لحاظ روحی راضی کنه.
و البته از لحاظ خونه داری و آشپزی تقریبا ماهر هستم و الان منظور اصلی من فعالیت توی اجتماعه چون از صبح تا شب توی خونه هستم.
درخواستی که از شما دارم اینه که اگه از موقعیتتون راضی هستید چه کم چه زیاد ،لطف کنید سن، رشته تون و راهی که رفتید و هر چی که به ذهنتون می رسه بیان کنید.
متشکرم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)