سلام

من یک مدرس حق التدریسم با درآمد ساعتی حدود 10 هزار الی 18 هزار تومان. سختی زیادی متحمل شدم تا به اینجا رسیدم. وقتی میبینم  که مثلا یک پزشک عمومی که تو مطبش کار ساده و پیش پا افتاده ای مثل معاینه چشم برای گواهی نامه انجام میده ( در حد استفاده از چارت و اندازه گیری قد و وزن ) و به ازای کارش که تنها یک دقیقه برای هر مشتری طول میکشه 20 هزار دریافت میکنه و تازه شاکی هم هست و از سختی کارش و درآمدش گله داره، از جون خودم و زندگیم سیر میشم.

وقتی میبینم برخی از این قشر جلو من و امثال فخر میفروشن دلم میگیره بخدا و ناخودآگاه اشک در چشمانم حلقه میزنه که چرا قشر من با اینهمه سال درس خوندن و تازه شرایط کاری سخت به دلیل مطالعات قبل از کلاس و غیره باید اینقدر اختلاف درآمد داشته باشن با افرادی که در بالا مثال زدم.

اینکه در آمد اون قشر خوبه خدا را شکر و نوش جانشان. اما از بی عدالتی خسته شدم. 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)