سلام
من یه مدت پیش هم خودارضایی می کردم و هم همیشه دنبال کلیپ ها و فیلم های مستهجن بودم، همیشه تو کلیپ ها نمیگم خوشم می اومد مخصوصا بعضی از صحنه ها که می دیدم ولی تو این کلیپ ها یه فیلم دیدم که برام خاص بود، چیزی که تو این ها توجه منو خیلی جلب کرد، چیزی که من همیشه دوست داشتم، یعنی تو دهنم این جوری بود.
الان که خدا را شکر چند ماهه ترک کردم، نه کلیپی می بینم و نه خودارضایی، یعنی غیر از خانواده برتر. اینم تلاش می کنم خیلی به بخش آموزش مسائل زناشویی ... کار نداشته باشم، ولی این فیلم از ذهنم نمیره، شده برام یه جور الگو و موندگار تو ذهنم و می خوام در آینده ....
حالا شاید به نگرانیم بخندید، ولی به سرم زده حالا اومد و طرف من این جوری نبود، آیا به مشکل بر می خورم ... یا بهتره کامل از ذهنم بیرونش کنم یا این که چنین معیاری داشته باشم مشکلی نداره؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)