سلام

من دختری 16 ساله هستم بار اول عاشق پسری شدم که به او نرسیدم و دوستی مون از هم پاشید عاشقش بودم  . پس از چند ماه پسری به نام علی اومد تو زنگیم خیلی دوسش دارم و فکرشم نمیکردم که یه روزی عاشقش بشم و دوستیمون و ادامه دادیم تا اینکه من به مامانم گفتم دوسش دارم و اونم به مامانش گفت خاستگاری بریم ولی مادرش چون برای پسره دیگرش خاستگاری رفته و الان نامزد هستن میگه پول ندارن .

تا اینکه پسر خالم اومد خاستگاریم و عاشقمه ولی من دوسش ندارم ولی به اجبار پدرم مجبور به بله گفتن شدم و الان شال انگشتریم . ولی من هیچ حسی ندارم علی رفت خارج و برگشت . حسم به علی رشد کرد حالا چیکار کنم .  از نامزدم جداشم؟

لطفا کمک کنید 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
طلاق در دوران عقد (۳۵ مطلب مشابه)