سلام
 از مطالب خوبتون ممنونم
من به یه مشکلی برخوردم اونم اینه که یه خواستگار دارم که همش میگه دوس ندارم زنم قبلا با کسی دوست بوده باشه و اگه بفهمم به هم میزنم همه چیو
من برای یه مدت کوتاهی توی دانشگاه ( یک ماه تقریبا ) با یه پسر دوست بودم البته نه دوستی که توش منجر به دست دادن و ... باشه نه فقط در حد اس دادن بود که چون فهمیدم منو فقط برا دوستی میخواد رابطه رو به هم زدم
حالا میگید من چکار کنم؟؟ خیلی نگرانم
دوسش دارم ای خواستگارمو و از طرفی هم میترسم بفهمه من با اون پسر دوست بودم راهنماییم کنید لطفا

پاسخ :
سلام
وقتی این قدر حساسه بهتره که بهش بگید . نه که بگید من دوست بودم . چون شما به قصد دوستی با اون ارتباط برقرار نکردید وقتی هم که فهمیدید قطع رابطه کردید .

بهتره بگید مدتی قبل پسری به من ابراز علاقه کرد . من فکر کردم می خواد با من ازدواج کنه . جهت آشنایی بیشتر به چند سوالش با پیامک جواب دادم .
بعد متوجه شدم که اون منو برای دوستی می خواد به همین خاطر بهم زدم و باهاش قطع رابطه کردم .

بنابراین اگه به امید این که خواستگارتون از اون ماجرا خبردار نمیشه ، چیزی نگید ریسک کردید . ممکنه به طریقی بفهمه . پس پیشنهاد می کنم الان بهش بگید . اگه گفت موضوع مهمی نیست که هیچ . ولی اگه نتونست با اون ماجرا کنار بیاد بهتره که الان بفهمه نه این که بعد از عقد یا عروسی متوجه بشه .
اگه الان کنار بکشه تحملش برای شما خیلی راحت تر از زمانی هست که عقد کرده باشید .
موفق باشید

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) به خواستگارم بگم که ... (۴۰ مطلب مشابه)