سلام
من شاغلم و متاهل . همسرم مرد خوبیه و دوستم داره، ما شش ماهه ازدواج کردیم. مدتیه سر قضیه باردار شدنم در آینده و بزرگ کردن بچه نگرانم.
خانواده من در شهر دیگری هستند و من و خانواده همسرم در یک شهر ساکنیم. هنوز عجله‌ای نداریم برای بچه دار شدن ولی فکرشم من رو میترسونه.

من دانشجوی دانشگاه فرهنگیان هستم و قراره معلم بشم. خیلی نگرانم دوست ندارم خانواده همسرم بچم رو نگه داری کنند‌. آخه الان یکی از خواهر زاده های همسرم که تو خانواده اونا بزرگ شده و الان سه و سال و نیم سن داره خیلی بی تربیت و بی ادبه. قد زن سی ساله می دونه.

انقدر بد بارش اوردن که به پدرش بی احترامی میکنه. بدجورم وابسته مادر شوهرمه... نمیخوام بچه منم اونطور بشه، تا الان در این مورد با همسرم صحبتی نکردم. میترسم رنجیده خاطر بشه، یه دفعه گفتیم خواهر زاده تو خیلی بی تربیته... بهش گفتم خوب نیست از الان خیلی چیزا رو می دونه و مادرت بهش میگه برات خونه مجردی میگیرم و... 

همسرم از خانواده خودش دفاع کرد و گفت بچس دیگه... ولی بنظرم این چیزا تو ذهنش می مونه.
من اگه معلم بشم ممکنه جای دور از خونم باشم.. مثلا روستاهای اطراف
نمی دونم چی کنم... کمکم می کنید ؟؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت رفتاری پسران (۱۲۳ مطلب مشابه) تربیت رفتاری دختران (۱۱۰ مطلب مشابه)