سلام

شما جای من بودید چه کار میکردین؟
من یه پسره 26 ساله هستم مدتی پیش از یه دختر خانوم توی دانشگاهمون بود که خلاصه بهم دیگه علاقمند شدیم. ایشون خانواده پولداری دارن ما هم از قشر متوسط هستیم در ضمن این خانوم خواستگار زیاد دارن ولی نمیدونم راست یا دروغ به من میگه تو با بقیه فرق داری و منو درک میکنی.

این خانوم بهم اعتماد به نفس میده ازم تعریف میکنه. منم وقتی زنگ میزنه دلم هوری میریزه یا وقتی قرار میزاریم قبل از اینکه ببینمش خیلی استرس میگیرم. نمیدونم اونم اینطوری یا نه. میگم آخه چرا از من خوشش اومده؟
خیلی چیزا دوست دارم بهش بگم ولی چون تکلیفم روشن نیست سعی میکنم احساساتم رو بروز ندم.
من میترسم نتونم خوشبختش کنم آخه از لحاظ فرهنگی هم تفاوت داریم اون ها خانواده ساکتی هستن ما شلوغ پلوغ  ، تفریحاتشون با ما فرق میکنه. بعضی از افکاراشون. هر وقت میبینمش میخوام دربارش حرف بزنم راستش تا میبینمش همه حرفام یادم میره.

شایدم جنمش رو ندارم میترسم واکنش خاصی نشون بده. بارها شده به خودم میگم من لیاقت این آدم رو ندارم همون بهتر با اون پولدارها مثل خودش ازدواج کنه اینطوری خوشبخت میشه. اینم بگم از لحاظ جنسی هم تا حالا بهش فکر نکردم همش حسم عاطفی بوده یعنی اصلا نمیتونم یهش فکر جنسی داشته باشم دوسش دارم . بعضی وقت ها هم احساس گناه میکنم میگم کاش اصلا نمیدیدمش.

یه بار گفت با ماشین میام دنبالت راستش به جای اینکه خوشحال بشم ناراحت شدم ( احساس تحقیر شدن بهم دست داد. گفتم خاک تو سر من هیچی ندارم ) برای اینکه ناراحت نشه باهاش یکمی شوخی کردم بعدشم یه بهونه اوردم که نمیتونم بیام.

حالا موندم چه کار کنم من خودم هم بکشم نمیتونم به اونها برسم. احساس میکنم خیلی کم اوردم.


مرتبط:

پدیده ای عجیب در تهران ، ازدواج با دختران بسیار پولدار

ازدواج یک پسر کارمند با یک دختر پولدار معقول است ؟

درسته که میگن پسرها دنبال دختر پولدار هستند ؟

میشه با ازدواج با دختر پولدار به پول رسید ؟

راستی آزمایی ادعای یه دختر پولدار در مورد ساده زیستی بعد از ازدواج

دلم نمیخود با پولدار ها وصلت کنم چون ازشون میترسم

اگه پدر پولدار داشته باشی به همه چیز می ارزه !


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج با دختر/پسر پولدار (۲۷ مطلب مشابه)