سلام
آیا دختری هست که به این نتیجه رسیده باشه که کار بیرون واسه خانمها خوب نیست ؟؟
من دوست دارم همسر ایندم خانه دار باشه.. ولی نه به اجبار من ... خودشم دوست داشته باشه.
البته نه اینکه کاملا تو خونه باشه... دوست دارم وقت ازادشو با ورزش.   کلاسای هنری، فرهنگی ، کلاس زبان و  کلا از این چیزا پر کنه ... و دغدغه کار رو نداشته باشه.. منم از لحاظ مالی کاملا تامینش میکنم.
و سوال دیگم اینه که آیا دختری که درس خونده و تحصیلکرده است ، ایا راحت خانه داری رو میپذیره.؟ ( البته فقط دخترای مذهبی پاسخ بدن.. چون جواب دخترای غیر مذهبی رو میدونم )

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) مسائل زنان خانه دار (۴۲ مطلب مشابه)