سلام دوستان عزیز
دختری هستم که 3 ماهه عقد کرده ام. من و شوهرم عاشق هم هستیم اوایل هیچ مشکلی نداشتیم اما یه مدت هست که مدام ناراحتی بینمون پیش میاد اونم سر دو مورد:

1- سر زیادی خجالتی بودن همسرم

2- کار زیاد همسرم...

خواهش میکنم کمکم کنید چیکار کنم
خانواده هامون از نظر اینکه ما پیش هم بمونیم مشکلی ندارن اما شوهرم خودش مدام میگه خجالت میکشم یکبار هم خونه ما نمونده من هم فقط 3 بار خونه اونا موندم اونم بنا به دلایلی که بعدا متوجه شدم همون 3 بار هم بخاطر من ناراحت نشم نگفته خجالت کشیده.

نباید میموندم چون میگه خونه خودمون هم میای بمونی خجالت میکشم در حالی که خانوادش همش میگن چرا نمیمونی... منم بهم برخورده و گفتم دیگه هرگز نمیمونم... یکی دو بار هتل رفتیم به میل خودش و خوب بود ... اما خجالت بیش از حدش اذیتم میکنه در حدی که وقتی یکی از نزدیکانم رفتن مسافرت بخاطر اطمینان از خونشون از ما خواست که شب ها اونجا بمونیم به مدت 4 شب.

اما همسرم همین هم گفت خجالت میکشم خلاصه به اصرار من که چون به صاحبخونه قول داده بودم فقط دو شب اونجا موندیم..
از خجالت بیش از حدش ناراحت میشم و به روش هم میارم که من بهت نیاز دارم میدونم که خودش هم داره متوجه شدم اما میگه بخدا خیلی خجالت میکشم ...

نمیدونم باید چطوری رفتار کنم دیگه .من دختر گرمی نیستم اما در ماه یکی دو بار فقط دوست دارم کنار هم باشیم نه الزاما واسه رابطه جنسی.
سوالم اینه که؛

1- چیکار کنم اینکه به روش اوردم بارها بارها اما از خجالتش بخاطر من دست نمیکشه به غروررم برخورده سعی میکنم دیگه به زبون نیارم اما رو اعصابم تاثیر میزاره و همش بهونه گیری میکنم و میشه بحث.
2- راجع به کارش هست که از صبح تا 11 شب سر کار هست  و اخر شب یک ساعت میاد میریم بیرون و اون موقع هم فقط خستگیش به من میرسه.

یک ماهی هم هست یکم مشکل مالی داره. دوست دارم درکش کنم که خسته هست اما گاهی کم میارم نمیدونم من ادم حساسی هستم به نظرتون؟؟

اینکه بهش میگم همش کار داری تو همش سرت شلوغه؟ احساس میکنم سرد میشه ازم وقتی کار زیاد داره چون در طول روز شاید 5 دقیقه هم تلفنی وقت نکنه درست صحبت کنه باهام و این باعث میشه من غرغر کنم ...

چطوری جلوی غر زدنم رو بگیرم میترسم غر من باعث سردیش بشه.. سرد میشه بنظرتون با غر و بهونه گیری من سر این مسائل که گفتم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)