سلام دوستان
من یه پسر 29 ساله هستم. سر یه دو راهی گیر کردم و امیدوارم دوستانی که تجربه دارند راهنمایی و کمکم کنند.
من آدم نسبتا مذهبی هستم یعنی به یک سری اصول مذهبی معتقدم و در کنار اون , آدم سنتی و مهجوری هم نیستم و دنبال یه دختر امروزی و فهمیده برای ازدواج هستم.
جدیدا یک مورد بهم پیشنهاد شده که تقریبا همه اولویت های منو داره یعنی از لحاظ چهره, اختلاف سنی , تحصیلات  و ... همه چیش مناسب من هست.
ما با اطلاع خانواده ها در حال آشنایی بودیم که من متوجه شدم که ایشون در زمان دانشجویی با چند پسر در ارتباط بوده که البته خودش میگه برای ازدواج بوده. اونطور که من متوجه شدم ,متاسفانه در طول دوره آشنایی با من همچنان با افراد دیگری در ارتباط است که یک مورد از آن ها را من کاملا به طور اتفاقی متوجه شدم.
و وقتی که ازش در اون رابطه سوال کردم همه چیو منکر شد و گفت که حقیقت نداره ولی من میدونم که ایشون فعلا در ارتباط هست (یعنی بهم دروغ گفت).
سوالی که دارم اینه که از وقتی که این مسئله را متوجه شدم اصلا انگیزه ای برای ادامه آشنایی ندارم و حس می کنم دیگه دوستش ندارم و چند بار خواستم رابطه را تموم کنم ولی نتونستم.
لطفا راهنمایی کنید که آیا به این رابطه خوش بین باشم و اونو ادامه بدم یا نه؟یعنی ممکنه آدم خیانتکاری باشه؟ ضمن اینکه خودش همش میگفت خیانت کردن براش خیلی مهمه و اصلا ازش نمیگذره....

ضمنا ایشون از همون جلسات اول خیلی راحت در مورد طلاق و جدایی صحبت میکنه, یعنی نظرش اینه که اگر دو نفر به هم بی احترامی کردند یا دعوا و ... باید از هم جدا شن. این در حالیه که من اصلا به جدایی فکر نمیکنم.
نکته بعد اینکه ایشون از نظر حجاب و ... خیلی مقید نیستند در حالی که این مسائل برای من مهمه.منتظر راهنمایی هاتون هستم.
بدرود.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)