سلام
من دو تا سئوال بی ربط بهم داشتم که میخوام کمکم کنید
خانم ها و اقایون و همه جواب بدن...
من یک پزشک هستم یعنی جراح و متخصص مغز و اعصاب تازه فارغ التحصیل شدم که باید برم سربازی . برای نرفتن به سربازی یک راهی انتخاب کردنم نمیدونم درسته یا نه !!

من پرسیدم که ازدواج با معلول باعث معافیت از سربازی میشه حالا من میخوام با یک معلول ازدواج کنم تا معاف بشم ؟؟ آیا این کار درسته؟؟ آیا راهی برای رهایی از سربازی سراغ دارید؟؟ آیا شما ها یا از دوستانتان و... توانسته ان یک جوری کفالت سر بازی بگیرن ؟؟
رفتن به سر بازی برای من یک عذابه که نمیدونم چیکار کنم ؟؟ تنها راهش همینه ازدواج با معلول؟ راه دیگه ای هست؟

من انسانیت رو در نظر گرفتم خود دختر هم راضی هست این دختری که من میگم شوهر داره البته ضیغه شناسنامه سفید هم من به خواستم برسم و هم اون دختره یه پول بهش برسه تا زندگیش از این رو به این رو بشه . من قصد اذیت به کسی رو ندارم نیت من هم خیره فقط به مدت 7 یا 8 ماه همین .

آیا دختران با این موضوع مشکلی ندارن مثلا کسی با معلولی برای معافیت ازدواج کرده بعد اگه بخواد با یک دختر ازدواج کنه دخترا نمیگن پسره مطلقه هستش؟؟

من الان درسم تموم شده ولی به همه فامیل میگم که هنوز دارم درس میخونم چون اگه بدونن درسم تموم شده همه میگن باید بری سربازی ؟؟ من از کلمه سر بازی اصلا مشکل دارم؟؟

الان یک وصیقه گذاشتم به مبلغ 15 میلیون تا بتونم از کشور خارج شم آیا برم امریکا دیگه بر نگردم این وصیقه رو دولت برمیداره برای خودش بعد دوباره برای سفر برگردم ایران باید برم سربازی؟؟
چون من قصد ادامه تحصیل دارم و میخوام برم و به امریکا خدمت کنم و هر از گاهی بیام ایران برای سفر و برام مشکلی پیش نیاد میخوام فلوشیپ جراحی قاعده جمجمه بخونم

سئوال دوم :


اگه زوجی  در ماه یعنی زن و شوهری در یک ماه 150 میلیون تومن درآمد داشتید چیکار میکردید؟؟؟

درآمد من خوبه ولی عالی نیست من خیلییییییییی ول خرج هستم عشقه ماشین عوض کردن و گوشی عوض کردن و لباس مارک دار خریدن و....

من چیکار کنم تا بتونم پس اندازی داشته باشم ؟؟ اصلا شما ها با درامد بالا چیکار میکردید؟؟ چطور زندگی میکردید؟؟
تو رو خدا کمکم کنید
بی صبرانه منتظر پاسخ های شما عزیزان هستم

"قربان شما رضا چشم قشنگ"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)