سلام

دختری بیست ساله هستم. با مادرم خیلی رابطه ی تقریبا گرم و صمیمی ای دارم ولی احساس میکنم منو پدرم رابطمون با هم خشکه.

من پدرمو دوس دارم و میخوام بهش نزدیکتر بشم و راحت حرفای دلمو بهش بزنم و بیشتر بهش محبت کنم چون حس میکنم از هم دوریم.

گاهی وقتا دلم میخواد پدرمو در اغوش بگیرم و ببوسمش و بهش محبت کنم و مثل دخترای دیگه واسش شیرین زبونی کنم ولی از یه طرف میترسم اینکارو کنم از طرفه دیگه خجالت میکشم !

مثلا خجالت میکشم که پدرمو در اغوش بگیرم یا دستای زحمتکششو ببوسم و بهش بگم که دوستت دارم! ترسمم به این خاطره که میترسم نکنه زشت باشه بغل کردن و بوسیدنش. میترسم بابام ناراحت شه نمیدونم.

از همه شما دوستان مخصوصا دخترا میخوام که کمکم کنین. میخوام بیشتر از قبل قدر پدرمو بدونم و بهش محبت کنم.

از طرفی من دختری احساسی هستم و میخوام حسمو بهش منتقل کنم؛ احساس میکنم منو پدرم از هم دوریم.

خوشحال میشم اگه کمکم کنین.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)