سلام
من حدود یک ماه میشه که عقد کردم  با خانواده شلوغی وصلت کردم ولی من خودم تو خانواده کم جمعیتی بزرگ شدم برا همین الان که تو جمع های خانوادگی همسرم میرم خیلی کم حرف می زنم بیشتر اوقات ساکتم برا همین همسرم تا حالا چند بار بهم گفته که یه کم حرف بزن و با جمع باش .
ولی من واقعا خیلی حرفی ندارم که بزنم حتی موقع خوابیدنم ازم می خوام صحبت کنم ولی بلد نیستم چی بگم واقعا ادم خجالتی نیستم هر حرفی که تو ذهنم باشه می تونم به زبون بیارم ولی نمی دونم چرا وقتی پیششم ذهنم خالی میشه می ترسم کم حرفیم باعث سرد شدن رابطمون بشه
ممنون میشم کمکم کنید

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)