سلام
من تازه ازدواج کردم. مشکل من شاید خنده دار به نظر بیاد اما یه تردیدی توی دلم افتاده. همسرم مدیر اون بخشی هستن که من توش کار می کنم. قبل از ازدواجمون خیلی  خیلی آدم سنگین، جدی، منطقی مخصوصا نسبت به خانم ها بودن و الانم هستن. حتی یه لبخند به خانمی نمیزنن. طوری که آدم فکر می کنه هیچ تمایلی به جنس مخالف نداشته باشن. حتی یک بار یکی از خانم های همکار  به من گفته بودن به نظرم این آقا خیلی سرد هست.

من از نظر جنسی معمولی هستم نه خیلی گرم و نه خیلی سرد. ازدواجمون کاملا سنتی بود. حرف های خاصی هم قبل ازدواج در مورد رابطه نزدیم. اما پس از عقد متوجه شدم در خلوت دو نفره مون رفتارهاشون صد و هشتاد درجه متفاوت میشه. نه اینکه رابطه م ق ع د ی و اینها بخوان... اما خیلی گرم هستن شوق خیلی زیادی دارن و خیلی خیلی حرفه این.

حرف هایی میزنه که گاهی میگم واقعا تو همون مدیر بد اخلاقه هستی ... در جوابم فقط میخنده. البته من از کارهاشون  خیلی خوشم میاد و با گرم بودنش اصلا مشکلی ندارم ولی میگم آیا چنین رفتار دوگانه ای طبیعی هست؟ یا من خیلی صفر کیلومتر موندم.
میشه آدم تا این اندازه تمایل جنسیش رو کنترل کنه و کلا یه آدم دیگه نشون بده؟ موردی دیدین؟

می ترسم نکنه خصلت دو رویی داشته باشن و توی حوزه های دیگه هم اینطوری دو گانه رفتار کنن و من متوجه نشم. به نظرتون نگرانی من اشتباه هست یا درست؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)