سلام
من تازه عضو شدم متولد مهر 68 ام و تا به امروز نه  دوست بودم با دختر و نه فکرش کردم ... زشتم نیستم و مشکلی از نظر ظاهر ندارم ... الان یه چند مدتیه احساس میکنم از دنیا عقب موندم ...  هر کی ببینم یا دوست داره یا نامزد ...

منم چند بار خواهرام گفتن زن بگیر گفتم نمیخوام دیگه پیگیر نشدن ... آقا سوالم اینه هر چی به اطرافم نگاه میکنم میببنم یه سر و گردن از نظر قیافه و پول و ماشین سر ترم ولی انگار دست و پام بستن یا فرار میکنم از دختر یا خجالت میکشم اصلا حرف بزنم ...

نمیدونم  از کجا شروع کنم منم بشم مثل بقیه اخه هر چی میببنم سالم باشم میببنم باخت کردم ... ماشیین و زندگیم شده دربست دوستام برن دنبال عشق بازیشون ...

سوالم اینه منم باید مثل دوستم تو خیابون ها بگردم دختر بازی کنم یا هر دختری پا داد بهم برم سمتش ...  باید منی که تا به امروز جلوی خودم گرفتم ادم موندم واسه تنهایم خودم پسپارم به دوستام تا چند بعد منم بشم مثل اونا... 

نمیدونم ، هی به خودم میگم بی خیال بابا حیف تو نیست برو بابا مثل دوستات دختر بازیت بکن و تنها نباشی یا برو دنبال خوشگذرونی مثل مشروب و ... من که از رفیقام سر ترم چرا  مثل آدم های افسرده تنها دلخوشیم بشینم خنداونه ببینم و یه نخ سیگار بکشم و بشم تاکسی تلفنی جیب پول  این و اون ...

برای ازدواجم به غیر خونوادم و سایت های همسر یابی کاری نکردم ... تو خیابون تا حالا با دوستام کلی شماره دختر بهم داده جای اینکه من شماره بدم ولی من زنگ نزدم و اگه شمارمو داشتن جواب ندادم ...

نمیدونم چیکار کنم فقط میدونم اگه یه بار گناه کردم دیگه قید این همه سال پاک بودنم میزنم و خراب میشم چون یه بار گناه من یعنی 26 میریزم دور از رفیقام بد تر میشم ... چون تا حالا میخواستم آدم باشم ...
نمیدونم چی کار کنم ولی هر  چی میگذره میبینم دارم افسرده تر میشم ...  چیکار کنم ... قید آدم بودنم میخوام بزنم به قول رفیقام که میگن اگه من ظاهر و امکانات تو رو داشتم کارایی میکرم که وسوسه کنندست ...  هر چی اطرافم میبینم بیشتر حس میکنم از دنیا عقبم ...
جوابم ندید که برو روانپزشک و قید رفیقات بزن و... من چیکار کنم !؟
شاهرخ از شیراز


مرتبط :

در باب پیدا کردن دختر مناسب و دلخواه برای ازدواج به مشکل خورده‌ام

نهاد رهبری در دانشگاه، محلی مناسب برای معرفی افراد جهت ازدواج

چرا کسی کمک نمیکنه فرد ایده آلم رو پیدا کنم؟

چطوری دختر مناسب خودتون رو پیدا می کنید و به خواستگاری اون میرید؟

از کجا همسر آینده ام را پیدا کنم؟

من از کجا باید دختر هم سن و مناسب شرایط خودم رو بیدا کنم ؟

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

چه جور میشه دختر خوب پیدا کرد؟

چکار کنم که خودم یه دختر خوب پیدا کنم ؟

کجا دنبال دختر خوب گشتی که میگی نیست ؟

خواسته من یه دختر خوبه که مثل خودم خودش رو حفظ کرده

نحوه پیدا کردن یک دختر خوب برای ازدواج

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

دختر مذهبی کجایی ، دقیقا کجایی ؟!

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج 

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

آقایون خوبی که دنبال دختر پاک میگردن کجان اگه راست میگن ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)