با سلام
یه راهنمایی میخواستم بنده پسری 27 ساله هستم که میخوام ازدواج کنم اما یه مشکلی که هست اینه که من دوس ندارم بصورت سنتی ازدواج کنم یعنی میخوام با اطلاع هر دو خانواده 2  3 ماهی با هم باشیم تا خصوصیات هم رو بهتر بشناسیم بعد ازدواج کنیم .
لازم به ذکر است که من تا حالا دوستی با جنس مخالف رو تجربه نکردم و نمیخوام هم بکنم وگرنه الان پیدا کرده بودم.
خب حالا شما بگین من چطوری میتونم طرفم و پیدا کنم؟؟؟ اگه امکانش باشه شما معرفی کنین بنده تو سایت همسریابی هم عضوم اما متاسفانه جوش خیلی خرابه یعنی کلا مسخره بازیه! بنده اهل شهر تبریزم و لیسانس عمران

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)