سلام
من و خانمم چند وقت هست نامزد کردیم که محل زندگیمون با هم فرق می کنه و نمی تونیم کنار هم باشیم توی این مدت متوجه شدم که خانمم با یکی از همکارای مردشون خیلی صمیمی هست و این صمیمیت بر می گرده به قبل از اشنایی ما
وضعیت شغلیشون هم جوری هست که باید با این اقا مرتب در تماس باشند لحنشون توی پیام دادن با هم خیلی صمیمی هست از کلماتی مثل" عزیز کجایی ؟ "یا "مرسی فدات "راحت استفاده می کنند .
چند وقت پیش هم توی لپ تابش عکسای همکارشون بود البته نمیدونم مربوط به قبل از اشنایی ما بود یا بعد از اون و کلا توی خونه بحث ایشون زیاد هست .
البته توی این مدت منو به این همکارشون معرفی کرده و یه شامم با هم بیرون خوردیم برخوردشون هم محترمانه بود .
موضوع دیگه ای هم که در این رابطه وجود داره گاهی وقتا که با هم هستیم خیلی اس ام اس برا خانمم میاد و ایشونم در حال صحبت با من جواب میدن منم گاهی به طعنه میگم سلام برسون اما به روی خودش نمیاره بگه کی بود که پیام داد یا پیامشو نشونم بده این رفتاراش باعث تشدید حساسیت من شده و وقتایی که کنارش هم نیستم احساس می کنم بیشتر وقتشو با اون اقا می گذرونه حتی پیش اومده شب بهش زنگ زدم گفته شام با دوستم بیرون بودیم حس میکنم با اون اقا رفتن شام خوردن
باهاش در این رابطه هم صحبت کردم گفته رابطه من و این اقا رابطه خواهری و برادری هس تو بی جهت حساسی
اگه بخوام بیشتر از این توی این موضوع بهش گیر بدم تصور می کنه یه انسان بد بین و شکاک هستم و دوست ندارم این اتفاق بیفته از طرفی هم نمی تونم بیخیال شم این موضوع فکرمو مشغول کرده
نمی دونم چکار کنم ممنون میشم از راهنمایی دوستان استفاده کنم

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)