سلام
من یه پسر مذهبی و غیرتی ام مثلا همسر ایندم باید هد و مقنعه سر کنه  و خلاصه فقط هلال صورت و دست ها تا مچش بیرون باشه و کاملا هم چادری .
ولی تو خونه ازاد هر جور خواست بگرده من خیلی ادم مهربون و خون گرم و احساسی و روش هایی برای سوپرایز کردن بلدم که فقط تو فیلم ها نمونش رو میشه دید
من همیشه سرم پایینه و به صورت دختر مردم نگاه نمیکنم منظورم اینکه نسبت به ناموس دیگرانم حساسم و فقط دوس دارم تمام زیبایی من و همسرم فقط مال خودمون باشه نه نامحرم
دست خودم نیس اگه نا محرم دست مادرم رو تا مثلا ارنج لخت ببینه تا دو ساعت دندون هام رو بهم می سابم و چنان تو صورت مادرم و نامحرمه نگاه میکنم که خودشون میفهمن
چه غلطی کردن
من 19 سالم بود که خودارضایی رو به روش زیر ترک کردم
یه شب که شهوت بهم غلبه کرده بود و حالت خماری بهم دست داده بود دو رکعت نماز خوندم و با خدا راز و نیاز کردم و بهش توکل کردم و ازش کمک خواستم و بعد از اون قبل از انجام گناه بسم الله الرحمن الرحیم میگفتم جوری این ذکر معجزه میکرد که تا چند دقیقه قبل انزال دست از کارم بر میداشتم و ترکش میکردم خدا هم منو کمک کرده و الان دارم نماز شب میخونم بعد منو با حلقه علمی پیرامون دین اشنا کرد و خلاصه خدا به خاطر ترک این گناه بهم ارامشی داده که نگو .
بعضی وقتا زیارت عاشورا رو با 100 لعن و سلامش میخونم و خدا کاری کرده که از خوندنش خسته نمیشم و لذت هم میبرم  حتی خدا کمکم کرد که گناه چشم چرونی و فکر زنا و فیلم هاش رو هم کنار گذاشتم و الان کم کم دارم همه گناه های کبیره رو ترک میکنم
خلاصه الان این جمله رو درک کردم که خدا میگه تو اگه یه قدم به سمت من بیای من چند قدم به سمتت میام البته از اسلام یاد گرفتم که به زن باید خیلی احترام گذاشت و بد اخلاق نیستم فقط غیرتیم و دوست دارم زنم تو روم وای نسه بعد از خدا حرف من واسش حجت باشه نه اینکه باهاش مشورت نکنم نه ،فقط دوست دارم حرف اول و اخرو من بزنم و اینکه بدون اجازه من بیرون نره ولی وقتی از سر کار برگشتم نوکرشم هستم هر جا بخواد میبرمش
تا بتونم واسش هر چی بخواد میخرم و حتی حاضرم خودم شلوار معمولی رو چند سال بپوشم ولی اون لباس های مارک دار بپوشه  و خوش باشه یعنی میخوام بگم روحیه فداکاریم هم زیاده  من خشکه مذهب نیستم اتفاقا خیلی هم عاشق پیشه ام فقط اخلاق های بالا رو دارم
قدم 170 ،کمی هم دماغم بزرگه ولی نه بدفرم
شغلم عطاریه و دارم طب سنتی میخونم
 به نظر شما من مرد زندگیم و اخلاقم خوبه یا دخترها از این اخلاق ها خوششون نمیاد
اخه قراره سر جلسه خواستگاری اخلاق و غیرتی بودنم رو به طرف مقابلم  بگم ؟
راستی روزی یه ساعت باشگاه میرم و ورزشکار رزمیه نیمه حرفی ام 
 
 

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج با پسر مذهبی (۲۸ مطلب مشابه)