با سلام به تمام کاربران عزیز این سایت

من دانشجوی دبیری شیمی دانشگاه فرهنگیان ( تربیت معلم ) هستم. سال 93 کنکور دادم ولی به دلیل مشکلاتی که داشتم نتونستم اونجوری که میخوام درس بخونم و از رشته ای که بهش علاقه دارم قبول شم ناشکری نباشه از دبیری قبول شدم.

امسال به دلیل علاقه یی که به دندان پزشکی و خود پزشکی داشتم، امسال کنکور دادم ( 94 ) و خدا رو شکر رتبه ام شد 178 منطقه 2. اما چون دانشجو رشته روزانه هستم و نمیتونم از سراسری انتخاب رشته کنم، باید از دانشگاه آزاد انتخاب رشته کنم و کردم، اولویت اولم رو دندان پزشکی آزاد تهران زدم.

الان برای اینکه بتونم برم آزاد دندان بخونم باید از این رشته یی که الان توش هستم انصراف بدم و هزینه دانشگاه رو بدم تا بتونم آزاد ثبت نام کنم. اما این روزا با توجه به مطالبی که تو این سایت خوندم یکم دچار تردید شدم که از تربیت معلم انصراف بدم برم آزاد دندان بخونم یا نه؟

میخواستم از شما عزیرانی که تو رشته دندان یا پزشکی هستین در مورد آینده دندان پزشکی و بازار شغلیش بپرسم که آیا با توجه به شرایط فعلی صلاح هست من از تربیت معلم انصراف بدم و برم دندان پزشکی رو تو دانشگاه آزاد بخونم یا نه؟.. من  21 ساله و پسر هستم..

لطفا اونایی که مطمئنا جواب بدن.

آینده من بستگی به جواب این سوال داره


مرتبط:

برای دندون پزشک شدن لزوما نیاز به دانشگاه نیست ؟!

کسب اطلاعات در مورد شغل دندان سازی

وقت و سرمایه ام را صرف دندانسازی کنم یا خیاطی و آرایشگری؟

رشته دندانپزشکی قبول شدم ولی توانایی رویارویی با اون رو ندارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)